امیرعباس جونامیرعباس جون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

تا هستم و هست دارمش دوست

نمیدونم چی بگم که باورت شه جونمی ...

1393/8/25 22:51
نویسنده : مامان سیما
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان
این روزا همش در تکاپوی درست کردن اتاقت و سیسمونی هستیم ... مادر جونت گل کاشته برات یه عالمه وسایل خوشگل برات گرفته و با شوق از اومدنت حرف میزنه ... منم دستمو میذارم رو دلم  و خدا رو شکر میکنم بخاطر خوشبختیام.پسرم دلم برای دیدنت تنگ شده بود تا بالاخره بعد از 9 هفته انتظار , هفته 28 برای دیدن روی ماهت با بابایی که برای دومین بار بود تو رو میدید رفتیم سونوگرافی . اولش کلی ناز کردی تا بالاخره تونستیم ببینیمت شیطونه بلا . ازت فیلم گرفت بابایی . خودم روزی چند بار نگاش میکنم خجالت


 

 

همه چیزت ماشالا خوب بود هفته 28 بودی و وزن 1050 گرم که برای سن شما خیلی خوبه . الهی قربون پسرم برم که داره بزرگ میشه یادته اندازه دونه برنج بودی ؟!

مامانی بعضی وقتا خیلی خودتو سفت میکنی باید کلی نوازش بشی تا خودتو شل کنی و مامانی کمتر دردش بگیرهچشمک
فقط 10 هفته دیگه فاصله ست تا دیدنت و بوسیدن روی ماهت . میدونم که با اومدنت زندگیمونو خیلی عوض میکنی من و بابایی خیلی خوشحالیم که تو رو داریم بغل
بالاخره اسم زیبای تو رو انتخاب کردیم پسرم . توی این ماه عزیز ماه محرم ... اسم زیبای تو رو "امیرعباس" میذاریم انشالله که حضرت عباس بغل گیرت باشه ... از اولی که فهمیدم باردارم دلم میخواست اگه گل پسر بودی با بابایی این اسمو برات انتخاب کنیم . چون اسم خدابیامرز آقاجونت (بابای بابایی) هم عباس بود و دلم میخواست نامش بازم زنده بمونه چون یه مرد واقعی بود و همه به بزرگی ازش یاد میکنن دوست داشتم تو هم مث آقاجون شیرمرد بار بیای و ارادتم به حضرت عباس اون مرد علمدار و برادر امام حسین(ع) که جانم فداش ...
پسرم برای اولین بار برات حلقه اسم درست کردم امیدوارم دوستش داشته باشی و یادگاری باشه از روزهایی که توی دلم بودیبوس :
 

و اینم جزو تزیینات اتاقته یه تیکه ابر کومولوس محبت :

توی پست های بعدی عکس لوازم سیسمونی و لباسهای کوچولوت رو میذارم پسرم ... من که همش جام توی اتاقته نی نی من دارم برای اومدنت لحظه شماری میکنم آرام

پسندها (9)

نظرات (17)

بابا احمد
27 آبان 93 17:05
عزيزم منم نميدونم چي بگم كه باورت شه جووووونمي من و مومولي و مومولك
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : عاشقتممممم
مامان بهی
28 آبان 93 8:01
مباركه اسم قشنگت ان شااالله حضرت عباس محافظ شما و مادرت باشه خوشگل خاله بوس
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : فدای شما مهربون مرسی از محبتت
مامان بهار
28 آبان 93 10:23
اقا امیر عباس مبارکتون باشه ... ان شاءالله نامدار و سالم و صالح باشه و روز به روز بزگتر و اقاتر شه... وای چقدر نازن!!! حسودیم شد... منم حلقه اسم برای گل پسری خودم درست کردم...افتخار میکنم دوستای هنرمندی دارم ...زود زود عکسای سیسمونی شو بذار سیماجونم...
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : مامان بهار گلی جونم مرسی ازت انشالله آقا کمیل شما هم سالم صالح بیاد بغل مامان بابای عزیزش آمین
مامان پریناز
28 آبان 93 12:49
سلام سیما جون مبارک باشه اسم قشنگ گل پسرت. وزن نینی من تو 28 فته و 3 روز 1350 گرم بود با اینکه دکترم گفته مشکلی نیست ولی من خیلی استرس دارم و نگران اضافه وزنشم
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : سلام مامانی مهربون من عاشق پسرای تپلیم عزیزم اگه وزنش کم بود باید نگران میشدی گلم الان باید خوشحال باشی
غزاله
28 آبان 93 22:47
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان سیما
پاسخ
عزیزم آدرست اشتباه بود !
بابا احمد
30 آبان 93 9:50
عزيزم الان فيلمات رو يه بار ديگه و اينبار از توي وبلاگ خودت ديدم با اين آهنگ قشنگي كه ماماني روش گذاشته خيلي حس خوبي بهم داد. ميخواست اشكم از خوشحالي داشتنت در بياد فكر داشتنت هميشه واسه من مث يه روياست حتي فكرشم قشنگه...
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : همه زندگی منید شما دوتا
فاطمه ع
1 آذر 93 8:49
سلام عزیزم خیلی جیگرشده ماشا.. حسابی بزرگ شده خدارو شکر ان شاا.. بقیه راه هم به خوبی میگذرونید التماس دعا
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : مرررررررسی عزیزم لطف داری ممنونم از دعاهای قشنگت
مامان شادمهر کوچولو
1 آذر 93 9:20
چقدر بامزه!!! پسرهای ما همسن همند دقیقاً انشاالله دوستهای خوبی برای هم باشن و با شادی و سلامتی بیان تو بغل مامانشون و عکسشونو بذاریم تو وبلاگشون
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : آره خیلی باحاله مرسی که اومدی دوستم . انشالله خوب و خوش باشی و نی نی صحیح و سالم بپره بغلت
مامان بهی
1 آذر 93 11:08
عزيزم اسم دوست پسر منم اميرعباسه عكسش را توي وب شايان گذاشتم شايان بهش ميگفت اميردباساز طرف شايان واسه امير دباس شما
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : الهههههی کلی خندیدم خدا خیرت بده عزیزم
اریا
2 آذر 93 11:41
سلام مامان سیماایشالاامیرعباس سروسلامت ب دنیامیادچ اسم قشنگ وپرمحتوایی انتخاب کردیدزیرسایه پدرومادربزگ شه ایشالا
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : سلام مامان آریا جون انشاالله آریا گلی هم زیر سایه شما خوشبخت باشه
فرشته كوچولوي ما
2 آذر 93 17:40
سلام مامان امير عباس ، مبارك باشه اسم پسرگلتون ايشالا كه نامدار باشه ، خوشبحالتون كه اسمشو انتخاب كرديد ،ماكه هنوز اندر خم يك كوچه ايم!!!!! خريداشم مبارك باشه ، منم اتاق دخترمو چيدم و همش ميرم با وسايلاش و لباساش ور ميرم!! ابشالا ني ني هامون سلامت بيان بغلمون
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : سلام عزیزم ممنونم که امدی انشالله شما هم اسم کوچولوی قشنگتون رو به سلامتی و خوشی انتخاب کنید
مامی حنان(وبلاگ روچک)
5 آذر 93 12:21
سلام.مبارک باشه ایشالله.اسمشم قشنگه.ایشالله آقا ابولفضل پشت و پناه جفتتون باشه
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : یک دنیا ممنونم مامان حنان جون
مامان بهار
7 آذر 93 10:30
وای عزیزدلم...خدا نگهش داره... دوست جونی نی نی مو...برای راهنمایی ت ممنون عزیزدلم...ویرایش شد...
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : فدای مامان بهار
مامان
8 آذر 93 13:54
این روزها ،روزهای قشنگیه انتظار واسه اومدن نی نی که الان بخشی از وجودت هستش و حسش میکنی اینکه هر روز بارها و بارها مجزه خدا رو با تمام وجودت حس میکنی و میبینی خیلی زیباس. امیدوارم همه اونایی که آرزوی ی همچین روزی رو دارن ، بهش برسن اسم پسر گلتون هم خیلی زیباس خدا حفظش کنه حلقه اسم هم خیلی قشنگه دست مامان خانمی درد نکنه
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : ای جانم مامانی ... مرسی مرسی مرسی
مامان پریا
9 آذر 93 14:54
سلام مامان گلی.خوب عزیزم.امیرعباس عزیزمون چطوره.واقعا اسم زیبایی براش انتخاب کردی امیدوارم که صاحب اسمش مراقب ومحافظ نی نی گل وخانواده اش باشه ایشالا.وای خیلی به وجد اومدم قربون صدای قلب کوچولوش عزیزکم.الهی که همیشه قلبش به سلامتی وخوشحالی بتپه.مواظب خودت و امیرعباس جان باش.ایشالا که روزهای باقی مونده رو به سلامتی وشیرینی طی کنی.خدانگهدارتون
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : ممنووووووووووووووونم عزیزمم
مامان پریا
9 آذر 93 15:02
راستی سیما جان.سری قبلی گفتی که ادرس وب پریا رو براتون بزارم.امن که ماشالله به خاطر حافظه بسیارقوی حتی ادرس وب دخترم رو هم فراموش کرده بودم اچه مامان نمونه ای هستم مناما خیلی اتفاقی تو یکی از وب هایی که قبلا بهشون سر میزدم ادرس وب پریا رو پیدا کردم.البته بیشتر ازدوساله که به روز نشده.باید همت کنم ویه وب دیگه برای گل دخترم درست کنم.ههههههه. اگه دوست داشتی یه سریبهش بزن.قربونت عزیزم.
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : مامان پریا جون مرسی که بالاخره آدرس گذاشتی فدای مهربونیات
مامان بهار
14 آذر 93 9:55
ما عکس میخوایم...یالا...
مامان سیما
پاسخ
مامان سیما : چشمممممم